1 cze 2012

Gdyby nie ty - piosenka, słowa

Podział:
Głos damski
Głos męski
Partie wspólne  

Spotkaliśmy się przypadkiem
Byłeś cichy i smutny
Nie chciałaś nikogo
Poszedłeś

Spotkaliśmy się przypadkiem
Pamiętam twoje oczy
Byłeś speszony
A ty zimna

Gdyby nie ty
Gdyby nie ty
Gdyby nie ja 
Gdyby nie ja
Nie było by nas

Spotkaliśmy się przypadkiem
Zacząłeś się otwierać
Zobaczyłem Twój uśmiech
Płakałeś

Spotkaliśmy się przypadkiem
Ofiarowałaś mi swą duszę
Widziałam twe serce
Pamiętam

Gdyby nie ty
Gdyby nie ja
Gdyby nie ja
Gdyby nie ty
My nie miałoby sensu

A może przeznaczenie
Popchnęło nas ku sobie
Stworzyło jedno
To my

Gdyby nie ty
Gdyby nie ja
Gdyby nie ty
Gdyby nie ja
Nie byłoby nas
Nie istniałby świat

Jesteś słońcem w moim śnie
Jesteś gwiazdą na mym niebie
To ta siła, która ciągnie nas do siebie

Otwórz oczy
Obok ciebie
Stoi człowiek
Który nie wie
Kim był
Bez Ciebie

Gdyby nie ja
Gdyby, gdyby...
nie ty
Nie byłoby mnie
Nie byłoby ciebie
A My się nie wydarzyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz