25 cze 2013

Letnie DD

Double Drabble na dobre rozpoczęcie wakacji. Jeżeli nic mi w tym nie przeszkodzi (czyt. dziecko i mąż), to rozdział dwudziesty przewiduję na dwudziestego ósmego czerwca - moje urodzinki :) I będzie naprawdę długi :)

DD pisane na letni event na forum sasunaru.

Moje ciało tamtej nocy oszalało


- Moje ciało tamtej nocy oszalało,
Twoje ciało moje ciało opętało...*

Chłopak siedzący na kanapie w salonie obserwował "poczynania" współlokatora, któremu nie przeszkadzał niesamowity upał za oknem i ani myślał spocząć obok niego, rozkoszując się zbawienną mocą wiatraka. Nie, on wolał śpiewać i tańczyć na środku salonu.

- Szalej mała szalej,
Wina sobie nalej,
Bądź gwiazdą tej nocy...**

Wiatrak po raz kolejny zatoczył półkole, a młodzieniec, który nie podzielał pasji swego partnera, zaczął zgrzytać zębami, mając już serdecznie dość. Tamten jednak nadal zataczał biodrami, imitując taniec i doprowadzając go na skraj obłędu. Nie lubił tego rodzaju muzyki, żeby to jeszcze było techno, ale nie - jego kochanie wybrało sobie najbardziej irytującą formę drażnienia go w ten upalny, czerwcowy wieczór.

- Bujaj się, bujaj się,
Nie zobaczysz więcej mnie...***

"Jak nie przestaniesz fałszować, to mnie więcej nie zobaczysz..." - pomyślał chłopak, przypatrując się, jak partner tańczy z ich obrotowym krzesłem. - "Słoneczko mu przygrzało i zwariował."

- Bo ja kaca mam silnego...****

"Już nigdy nie zabiorę go na potańcówkę z okazji pierwszego dnia lata" - przyrzekł sobie w myślach, całkowicie tracąc cierpliwość i aż wstał, potrącając źródło chłodu.

- Sasuke, wyłącz wreszcie te jebane disco polo! - krzyknął poirytowany Naruto.


* Cliver - Moje Cialo Oszalało
** CLARIS - SZALEJ MAŁA
*** After Party - Bujaj się
**** MC Makler - Silny Kac

I oczywiście nie mam nic do Disco Polo. Osobiście najlepiej się przy nim bawię i nawet przyjemnie się go słucha. Irytacja Naruto jest tu tylko na potrzeby fica.

1 komentarz: